+420 608 520 155 aa@aa.cz

Jste zoufalí z toho, jak málo lidí najde váš web? Chcete rychle prodávat? Zkuste si přečíst náš dnešní článek, kde vám přinášíme „výcuc“ těch nejlepších prostředků pro rychlé zvýšení návštěvnosti, které zvládnete udělat i vy.

  1. Pravidlo č. 1 – velmi zásadní a důležité: ČÍM KRATŠÍ URL ADRESA TÍM LÉPE! To už jste možná někde slyšeli, nebo četli, ale co když zrovna vaše firma se jmenuje Velmidloooooooouhynazevvasifirmy? Jak z toho vybruslit? V tom případě se soustřeďte na svůj nejprodávanější výrobek, nebo službu a podle toho si zaregistrujte domenu, kde bude váš hlavní web. Také si ovšem pro jistotu zaregistrujte i domenu se svym puvodnim nazvem firmy (aby vam ji nikdo nemohl vzit) a tu prostě a jednoduše přesměrujte na svůj hlavní web.
  2. Pravidlo č. 2přispívejte na svůj web často a smysluplně. Tím máme na mysli psaní odborných článků na téma, kterým se zabýváte. Pakliže vyrábíte nábytek, stříháte vlasy, pečete koblihy, děláte průvodcem podsvětím, nebo cokoliv jiného – určitě máte dostatek zkušeností na to, abyste o tom něco napsali. Blogovací článek se správným obsahem klíčových slov má velmi slušnou šanci dostat se velmi rychle nahoru ve vyhledávačích. Navíc vás ostatní časem začnou považovat za odborníka ve vašem oboru a automaticky vás budou vyhledávat, pokud budou něco potřebovat.
  3. Pravidlo č. 3volte krátké, ale výstižné a vtipné nadpisy svých článků (ovšem nic vulgárního).
  4. Pravidlo č. 4: rychlost, rychlost a zase rychlost. Což v stručnosti znamená, že váš web se musí načítat sakramentsky rychle i na pomalém mobilu staršího typu. To všechno by měl umět zvládnout váš webmaster. Jestli to neumí, tak ho vyměňte…:-)))
  5. Pravidlo č. 5: opět se vracíme ke psaní. Pište srozumitelným a lidovým stylem, jako byste psali článek pro 13-15 leté studenty, ne pro vysokoškolské profesory. Samozřejmostí je zachovávání gramatických pravidel, psaní v odsecích a v bodech. To vše přispívá k dobrému hodnocení.
  6. Pravidlo č. 6 – délka obsahu. Základní pravidlo tvrdí, že stačí článek o 300 slovech, my radíme trochu přidat. Nemusíte psát eseje, ale určitě umíte napsat víc, než pár slov, obzvláště co se týče oboru, který znáte a živíte se jím.
  7. Pravidlo č. 7: po každých 100 slovech přidejte zajímavý obrázek. Pokud možno kvalitní, zajímavý a hlavně takový, ke kterému máte také autorská práva.
  8. Pravidlo č. 8: Přidejte videa! Ty mají nejvyšší rating a jsou nejvíce zajímavá i pro vaše potenciální klienty.
  9. Pravidlo č. 9: Zvětšete písmo! Ano, je to tak. Podle průzkumů agentur, které se zabývají úspěšnostmi různých webů, je nejlepší velikost používaného fontu 15,8 px! Na našem webu máme rovnou šestnáctku.
  10. Pravidlo č. 10: Zapojte se do sociálních sítí! S tímhle má většina českých podnikatelů vážný problém, nikdo z nich nedokáže pochopit, jak NESMÍRNĚ DŮLEŽITÉ je být vidět např. na Facebooku, Twitteru, YouTube či Instagramu. Ano, vážení, je to tak, ačkoliv jste možná starší generace, s tímhle vývojem se nedá nic dělat. Pakliže chcete vážně prosperovat, je potřeba si zřídit nějaký ten profil a pravidelně sem přispívat.
  11. Pravidlo č. 11: Umožněte svým návštěvníkům, aby váš web mohli lehce sdílet! Doporučujeme plovoucí lištičku vlevo dole (jak to konkrétně vidíte na našem webu), dobře viditelnou, ale ne překážející ve čtení. Až napíšete zajímavý článek, určitě si ho vaši čtenáři rádi a zadarmo mezi sebou předají. Vy máte bezplatnou reklamu, dobrou návštěvnost a vaši návštěvníci zase radost, že se něco zajímavého dozvěděli.

 

To bylo ve stručnosti pár bodů, který by měli zabrat. Nevíte si s tím rady? Nevadí, my ano…:-))) Zašlete nám poptávku a něco vymyslíme.